Brev:
Vælling til natten - Part 2
18. maj 2021
Alder:
6 mdr.
Vælling til natten - Part 2
Hej Helen
Ja, jeg fandt hurtig ud af igår, at vælling faktisk er taget af markedet :) så jeg må igang selv.
Han er blevet introduceret til lidt forskelligt mad, men hvis det stadig har lidt klumper i (grovere konsistents end yoghurt) så laver han stadig bræklyde. Vi prøver dog stadig lidt forsigtigt hver dag, tænker at den pludselig er der.
Jeg giver ham gerne risgrød med lidt frugtmos i om aftenen, hvis han slet ikke har spist sin grøntssagsmos, det glider ligesom nemmere ned. Og så ved jeg han får lidt ned i maven, i håb om han sover lidt mere roligt.
Igår prøvede vi med lidt kød i hans grøntssagsmos, men bræklydene kom med det samme, nok fordi kødet er lidt grovere end han er vant til.
Tænker du ikke også, at vi bare skal blive forsigtigt ved?
Vi vil afprøve vælling :)
Med venlig hilsen